Datorkunskapslektion

Sitter med tjejerna med våra datorer och väntar på att Robert ska komma och sätta igång datorkunskapslektionen. Slutar redan 10:50 idag så efter jag och Becca har käkat lunch så tar vi bussen in till Nova Lund. Shopping står på schemat! Ska inskaffa en skinnjacka från BikBok eller H&M, beroende på vilken som passar bäst. Ska även köpa en chailatte som jag ska prova för första gången.

Nu fick jag höra att vår lärare antagligen inte kommer. Ska sätta mig och göra lite uppgifter som ska vara inlämnat imorgon. Kram!


Kommentarer
Postat av: rebecca

detta är verkligen en seg lektion! hoppas tiden går fort idag längtar tills vi ska iväg och shoppa:D hoppas vi bara hittar det vi letar efter:)



hoppas också att chai latten är god men det kommer vi väl på;)

2009-10-01 @ 09:19:46
URL: http://rebeccaskolblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0