Tidsfördrift

Vad vill du ha just nu? - En stor godispåse, en bra film och sällskap från pojvännen min!
Ditt mål i livet? - Leva ett lyckligt liv!
Ditt namn? - Patricia Klinteberg
Hur lång är du? - 167 cm
Spelar du något instrument? - Har spelat klarinett i fem år och gitarr i en termin, men spelar inget nu
Dina första tankar när du vaknar av väckarklockan? - "Nej inte redan?" eller "Yes, äntligen en ny dag!"
Är du hungrig? - Ja, jag vill att mamma ska göra milkshake nu!
Vart befinner du dig just nu? - På mitt rum med sällskap av Bruce Springsteen från högtalarna
Vad är du bra på? - Peppa folk, äta och skriva
Har du några husdjur? - Hunden Kompis och katten Kissemajs
Vem vet mest om dig? - Jag själv!
Vad är du rädd för? - SMÅKRYP!!!!
Har du körkort?
-Nej, ska börja övningsköra till våren
Pepsi eller Coca Cola? - Gillar inte läsk, men kan dricka Pepsi Max
McDonalds eller Burgerking? - McDonald's! (Men Max är godast)
Sjunger du? Självklart, men jag kan inte påstå att det låter bra
Vad har du för skostorlek?
- 38-39
Din hårfärg? -  Brun
Skorna du hade på dig idag? - Har inte haft några på mig, bara ett par överdrivet mysiga raggsockar
Grönan eller Liseberg? - Har aldrig varit på Grönan, men älskar Liseberg!
Favoritklädmärke? -  Handlar mest på Gina Tricot och H&M
Favoritårstid? - Sommar sommar sommar!
Favoritmat och dryck? - Gammelmormors köttbullar och Loka citron
Hur svarar du i telefonen hemma? - "Hej det är Patricia"
Hur svarar du i mobilen? - "Hallå", "Ja?" osv
Sov du ensam inatt? -  Tråkigt nog, ja
Vad gjorde du kl 08 imorse?-  Läste bloggar och lyssnade på musik
Vad gjorde du för 15 min sedan? - Tittade ut genom fönstret och insåg att det verkligen är höst!
Vad var det senaste någon sa till dig? - "Hoppas den inte blev förstörd"
Vad är det för väder hos dig nu?
- ÖSREGN!
Godaste glasssmaken?
- Alla möjliga sorbet-smaker, pistache och choklad
Drömmer du mardrömmar? - Ytterst sällan
Favoritklädsel? - Stuprör, linne, kofta, skinnjacka, halsduk och stövlar / jeans-shorts och linne
Vad ser du om du tittar till höger? - En TV
Favoritgodis? - Premium dark mint!!!
Hur många kuddar sover du med
? - Two.
Längtar du mest efter just nu? - Höstlovet!
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - Hund?
Vill du ha barn? - Ett barn när jag är 25-30
Längtar du till din nästa födelsedag? - Nja, inte direkt faktiskt. Då har jag ju bara ett år kvar som barn
Är du snäll? - Om man är snäll mot mig är jag snäll tillbaka!
Är du blyg? - Det beror på
Tycker du att du har fin dialekt? - Den är hemsk!
Har du använt någon hårprodukt idag? - Nej, mitt hår är så fruktansvärt äckligt, jag borde tvätta det!
Har du bråkat med någon idag? - Nix
Vad har du för planer till helgen? - Plugga och gå på bio imorgon!
Är du sugen på något just nu? - Morotskaka och chailatte
Brukar du bada i sjöar om somrarna? - Ja, självklart!
En bra film? - Den gröna milen
Brukar du läsa horoskop? - Varje dag, jag tror på skiten också
Kan du baka bullar? - Jag är expert!
Bläck eller blyerts? - Bläck!
Katt eller råtta? - Både och

Hund eller katt? - Hund

Vad såg du senast på tv? - Fråga Olle dokumentären i onsdags

Du älskar söta mobilsmycken: Nej inte direkt

Du har en rosa mobil: Nej, jag vill inte ha någon heller!


Kommentarer
Postat av: maja.

oj vilken fin bloggdesign :) gjort den själv?

2009-10-03 @ 14:25:08
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: Fina Emma

Haha ått morotskaka för 39 minuter sen

2009-10-03 @ 15:59:37
URL: http://mittfinabloggnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0