Vilken dag!



Puh, kom hem för en stund sedan från en heldag i Lund och utanför systembolaget här hemma. Har som sagt gått runt med en bössa hela dagen och samlat in pengar till Världens Barn. Det blev verkligen en hel dag, och det var som vanligt väldigt roligt och helt klart värd varenda minut, för jag har fått in två-tre tusen kronor, bössan är helt full.


Dagens ros
går till killen som stannade upp inne på Lunds tågstation och väntade in mig när jag gick runt och frågade folk om de ville skänka pengar, och trots att han inte kunde vara mer än 18-20 år så gav han 200 kr. Du är helt fantastisk, du är kung! Stort tack till dig, och självklart alla andra som gav en slant idag! Ni är guld värda.

 

Tummen upp för välgörenhet!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

är fortfarande chockad att han gav bort 200 jag menar herregud liksom han är min idol han och den där mamman som gav 120:D

2009-10-02 @ 22:46:06
URL: http://chailatte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0